Alumnes de 2n i 3r d’ESO assisteixen a la representació de la divertida obra de teatre en anglès Wavelength

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO han assistit aquest dimecres 8 de febrer a la representació de l’obra Wavelength que la companyia Blue Mango Theatre representa en anglès. L’acte ha tingut lloc al gimnàs de l’institut on els alumnes han seguit amb interès i participació el desenvolupament de l’obra.

Wavelength se centra en la història de tres amics: la Lisa, la Sammy i en Nick. Les dues noies, Lisa i Sammy, que voldrien ser cantants, assisteixen a un concert de la seva banda preferida, The Tunes. La Lisa està molt emocionada perquè ha de fer un càsting per una famosa banda, que es diu Wavelength. La Sammy també voldria ser membre del grup, però es posa nerviosa amb els càstings. En Nick, que és el mànager de la companyia, l’anima a fer-lo, però la Lisa té gelós perquè pensa que podrien escollir a la seva amiga i no a ella. Mentre la Sammy es prepara per el càsting, Lisa la  pressiona dient-li la roba que s’ha de posar, dient-li que fumi, que es posi un pearcing, etc. i la Sammy li fa cas, cosa que li porta conseqüències desastroses. Finalment, les dues amigues són escollides perquè la companyia necessita dues cantants.

Ja fa uns quants anys que la companyia Blue Mango Theatre, de Barcelona,  visita el nostre institut representant obres dinàmiques, actuals, divertides, engrescadores i, sobretot, dirigides als alumnes adolescents adaptant-les al seu nivell, fent-les entenedores i participatives. Una bona manera d’aprendre anglès a través del teatre. Aquest acte l’organitza el Departament de Llengües Estrangeres del nostre institut.