Ens orientem pels carrers de Barcelona

Aquesta setmana els alumnes de 3r vam fer una sortida a Barcelona per completar el projecte que estem fent a l’aula des de fa uns dies. L’objectiu de la sortida era traçar una ruta que passés per vuit llocs emblemàtics de la ciutat, de manera que ens permetés aprendre a moure’ns pels carrers de la capital catalana.

Abans de fer l’excursió, a classe vam haver de preparar un recorregut sobre un mapa, de manera que vam haver de tenir en compte l’estona que tardaríem per desplaçar-nos d’un lloc a l’altre, valorar si era millor anar-hi a peu o en metro, etc. I un cop allà, cada grup de treball ens havíem de fer una fotografia que permetés verificar que havíem estat allà.

En general tots els alumnes valorem molts positivament la sortida, ja que va ser molt divertida i totalment útil.

Íngrid Ricardo, alumna de l’optativa de Revista (3r d’ESO)