Els alumnes de 1r d’ESO analitzen l’aigua de la Tosca

El passat dilluns 19 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO van fer una excursió a la riba de la Tosca en motiu del projecte que van iniciar a l’aula, anomenat “Be water”.

Pel projecte “Be water” que, tal com diu el mateix nom, tracta sobre l’aigua, els alumnes van fer una sortida per analitzar la riera de la Tosca. Per exemple, en una de les activitats, els alumnes van agafar l’aigua del riu, colar-la i, a classe, la van examinar-la. La finalitat de la sortida era poder examinar el nivell de contaminació de la Tosca.