Els alumnes de 2n de Batxillerat organitzen un festival cultural per recaptar diners

El cap de setmana passat els alumnes de 2n de Batxillerat van organitzar un festival cultural per recaptar diners pel viatge de final de curs a Croàcia. El festival es va celebrar a l’espai cultural Les Faixes de 18:00h a 20:00h, i hi va haver actuacions de teatre, cant, música i dansa. Van actuar el grup Cia Trencaescenaris, Cromàtics grup vocal, Esbart rosa d’abril de Castellterçol, Escola municipal de dansa Somnis de Moià, Cia Nassos vermells i Espai musical Moià.

Vint minuts abans de començar el festival, a l’espai cultural no hi havia gaire quòrum, però a l’hora de començar, van haver d’ampliar l’aforament, de manera que els alumnes van poder recaptar molts diners pel viatge.