L’Institut Moianès guanya la primera fase de la Copa Cangur

L’equip de 2n i 3r d’ESO de l’Institut Moianès, integrat per Isaac Domínguez, Joana Garcia, Laia Garolera, Montse Gutiérrez, Arnau Quirante, Emma Témez i Jofre Torras, HA GUANYAT LA PRIMERA FASE DE LA IV COPA CANGUR 2017! La competició, disputada entre 10 equips a la UPC de Manresa, va resultar ser una duríssima prova en la qual calia acompanyar la resolució de problemes matemàtics de gran complexitat amb una estratègia d’equip. Els i les nostres alumnes van competir com lleons i, en el que semblava un ajustat i emocionant final, el nostre únic equip es va emportar el 1r premi en les dues categories en què van participar, davant dels quatre equips del Peguera, de l’institut de Súria, i fins a 10 equips de la Catalunya central.

Enhorabona als alumnes, a les famílies, al departament de matemàtiques i al professor coordinador, Josep Maria Barón, per la seva dedicació.

ENS VEIEM A LA FINAL DE CATALUNYA!!