I tu, què fas? 4. Activitats culturals

Hem acabat ja l’optativa de ràdio, però ens faltava penjar dos programes que hem acabat de gravar aquests últims dies!

En aquest 4t programa us expliquem activitats culturals de Moià o voltants, en les quals participem alguns de nosaltres! I hem entrevistat en Jan Carrera, alumne de 2n de batxillerat i bastoner des de fa anys.

Escolta’ns i participa al concurs! Podeu escriure la resposta a la pregunta del concurs com a comentari d’aquesta notícia!

foto-entrevista

1. roger pujol

La resposta al programa es ferran i isabel son els gegants mes vells. M’ha agradat molt el programa i també la musica del final

2. Àlex Garcia

M’ha cridat l’atenció que quant el Jan va començar a fer aquesta extraescolar, hi hagués molta gent i ara siguesin justos.
    La resposta de la pregunta sobre els 2 gegants més antics de Moià és: Isabel i Ferran

3. Genís

En teoria els dos gegants més antics de Moià van ser estrenats l’any 1886 pel centenari de l’escola pia. Representaven un moro i una pubilla (que de vegades li posaven corona per representar a una reina). Van ser donats per una família que estiuejava a Moià. Llavors a la guerra civil es van cremar i només s’ha conservat el cap de la geganta (actualment restaurada i exposada al museu de Moià). L’any 1945 l’ajuntament de Moià va comprar els actuals gegants vells de Moià, els reis catòlics: en Ferran i na Isabel.
    Vist d’aquesta manera els gegants mes antics de Moià son el moro i la pubilla.