Ciència a l’abast

El passat dijous 16 de març, els alumnes de 3r d’ESO de l’institut vam anar al CosmoCaixa. Vam marxar de l’institut a les vuit del matí i vam arribar al museu sobre dos quarts de deu. Allà teníem una estona d’esbarjo per esmorzar.

La visita consistia en què, mentre la classe B i C estaven esmorzant o donant voltes per les instal·lacions, la classe A estava fent un taller d’electricitat i, així, respectivament fins que tots vam acabar fent el taller.

Al cap d’una estona vam entrar al museu i va ser quan ens van deixar un temps per experimentar. Per exemple: hi havia diferents jocs/experiments que els havies d’anar resolent i també ens van deixar veure totes les instal·lacions. “Sabries dir-nos qui va ser Santiago Ramón y Cajal i explicar-nos què va descobrir?” aquesta pregunta era una de les moltes que els professors ens van preparar en un dossier i que nosaltres havíem de respondre.

En general, va ser un dia productiu, ens va agradar molt a tots i, segons els alumnes que no hi havien anat mai, els va semblar una experiència molt bonica.

Toni TORQUEMADA, Ferran MARTÍN. Alumnes de 3r ESO C