Xerrada 1r i 2n BTX

Tens 18 anys i marxes de casa per anar a viure a Austràlia. Això és el que va fer el Jaime Ruiz, ex-alumne de l’institut, ara fa sis anys. El 21 de gener va venir al centre per parlar de la seva experiència als alumnes de Batxillerat. El Jaime compagina els seus estudis a la universitat amb la feina i un grup de música (els Big Words).

A més d’explicar-nos algunes coses sobre Austràlia, com el cost de la vida, els sous, els visats, algunes característiques de l’anglès que es parla allà… ens va fer arribar l’enriquiment que suposa viatjar i conèixer d’altres persones, però també, l’esforç que implica estar lluny de casa i haver-te d’espavilar per estudiar i treballar alhora i la importància de no deixar d’aprendre i d’estudiar per anar-te fent un camí a la vida.

Moltes gràcies Jaime!