Diplomes DELF

Un any més els alumnes que s’han presentat als exàmens oficials DELF (Dîplome d’études en langue française) han aconseguit molt bons resultats.

Mouna Aghzaf, Nasima Badir El Kadiri, Júlia Bañeza, Clàudia Careta, Judit Casals, Jéssica Díaz, Roger Jové, Nerea Mejías, Ale Pastor, Miquel Rosich, Carla Santos i Anna Serra són els i les alumnes que ja tenen el nivell A2 de francès. Moltes felicitats a tots ells i també a l’Alba Camprodon, la seva professora.

En aquesta foto podeu veure els alumnes que van assistir al lliurament oficial dels diplomes el 9 de gener a Manresa.