Preinscripció i matrícula BTX 24-25

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT 24-25

Període de preinscripció

Del 18 al 25 d’abril de 2024 (NOMÉS per alumnes nous al centre, els alumnes que cursen 4t d’ESO a l’institut ja tenen la plaça reservada).

(Només per alumnes nous al centre)

Com fer-la

Hi ha 2 tipus de sol·licitud:  ELECTRÒNICA (amb idCat mòbil o signatura digital) o en SUPORT INFORMÀTIC. La sol·licitud electrònica és preferible per la seva seguretat, a més, les dades s’ompliran automàticament i tampoc caldrà adjuntar documentació.

Cal saber el núm. d’identificació de l’alumne (si no el teniu, l’institut us el facilitarà).

En aquest enllaç trobareu més informació i l’accés a la sol·licitud: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/preinscriute/sollicitud/

Si no teniu Certificat digital, feu-vos  l’IDCAT MÒBIL.   https://idcatmobil.seu.cat/

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Publicació oferta