Projectes de centre

Xerrada orientació UAB

El 15 d’abril va tenir lloc la xerrada informativa de la UAB, l’última de les tres xerrades de diferents universitats que s’han fet enguany pels alumnes de 2n de Batxillerat.
Us deixem la presentació aquí. També la podeu trobar a l’apartat de… Llegeix més»

Lectura de Cims borrascosos

La lectura de Cims borrascosos s’ha traslladat a l’exterior des del passat 9 d’abril. Els alumnes de Literatura Universal de 1r de Batxillerat llegiran la novel·la i després la convertiran en una sèrie de Netflix i en faran la comparació.
Us deixem algunes fotos en aquesta… Llegeix més»

Comparacions

Aquests dies els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant els adjectius comparatius.
Us deixem un parell de fotos amb els murals que han realitzat.

Històries de crims

A 2n d’ESO han treballat històries de crims en anglès i s’han convertit en detectius escrivint interrogatoris per descobrir l’assassí. Després les han representat a classe.
Teniu més fotos a l’apartat habitual del web.

Valoracions Jornades Per l’equilibri

Us fem arribar les valoracions de les diferents activitats que s’han realitzat aquest curs en el marc de les Jornades Per l’Equilibri, de 1r d’ESO a 1r de Batxillerat.
Les podeu consultar si cliqueu aquí.

Olimpíada de Geologia

En la 12a Olímpiada de Geologia, que es va celebrar de forma telemàtica el passat 12 de març, hi van participar 86 alumnes de la demarcació de Barcelona. Del nostre centre hi van participar cinc alumnes de 1r i 2n de Barxillerat. Cal felicitar-los a… Llegeix més»

Visita depuradora

Els alumnes de 1r d’ESO han visitat la depuradora de Sallent Cabrianes per conèixer el seu funcionament i el cicle de l’aigua, esbrinar els possibles contaminants i relacionar-los amb mals hàbits de gestió dels residus domèstics i entendre la necessitat de la depuració de l’aigua.Llegeix més»

Game over

Com cada any, els alumnes de 4t d’ESO van poder assistir al taller Game Over, a càrrec de monitors procedents de l’Institut Guttmann i que té com a objectiu la prevenció dels accidents de trànsit.