Projectes de centre

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT 21-22

Dates preinscripció Batxillerat: de l’11 al 17 de maig 2021
El dimecres 12 de maig a les 18 hores, farem un reunió informativa de Batxillerat per MEET, per si no vau assistir a l’anterior del dia 5 de maig, en aquest enllaç:        Llegeix més»

Els ecosistemes

Els alumnes de 4t ESO D han elaborat, a classe de biologia, uns pòsters sobre els ecosistemes de la Terra.

Visita empresa Movisa

El dimecres 21 d’abril, els estudiants d’Economia i Economia d’Empresa de 1r de Batxillerat van realitzar una visita a l’empresa Movisa (Motllures Vidal, SL). L’empresa de tradició artesenca està ubicada al polígon Industrial Santa Maria d’Artés.
Van realitzar una visita completa per tota la fàbrica… Llegeix més»

Taller anàlisi del sòl

El 19 d’abril, els alumnes que cursen Ciències de la Terra i del mediambient i Química de 1r de Batxillerat van realitzar un taller d’anàlisi del sòl.
Teniu algunes fotos a l’apartat habitual d’aquest web.

Pòsters francès

A classe de francès de 1r d’ESO han dissenyat uns pòsters on surten les paraules que normalment es relacionen amb França. Les han escrites i dibuixades!

Treball de síntesi 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han estat realitzant diferents activitats durant el Treball de Síntesi amb l’objectiu final d’elaborar un projecte que cobreixi una necessitat detectada a l’entorn.
L’últim dia del Treball de Síntesi van fer una exposició dels projectes al pati. En podeu veure les… Llegeix més»

Premi literari Gina Plata Badia

La Gina Plata Badia, de 1r de Batxillerat, ha guanyat el Vè Concurs de Relat Breu o Conte Sant Jordi, en la categoria jove fins a 17 anys, organitzat per la Biblioteca d’Avinyó.
Moltes felicitats Gina!