Suspensió de les classes per nevada

La tarda de dimarts el responsable de Protecció Civil, el Sr. Joan Delort, ha anunciat la suspensió del servei de transport escolar a tot Catalunya, amb motiu de previsió de neu abundant.

Per aquest motiu, hem decidit no obrir l’institut dimecres en no poder garantir els serveis mínims necessaris per atendre l’alumnat d’Artés, ja que la major part del professorat no resideix al municipi i previsiblement la mobilitat per carretera es veurà greument afectada.

En cas que l’institut finalment pogués dur a terme la seva activitat normal, perquè les circumstàncies climatològiques o de transport fossin diferents de les ja esmentades, us ho faríem saber.