Lliurament diplomes DELF

El lliurament de diplomes DELF va tenir lloc el passat dijous dia 15 de febrer a la sala d’actes dels Serveis Territorials de Manresa.

L’Anna Bach i la Mireia Burguès van aconseguir el B1 i el Cesc Badia, el Jordi Candàliga, l’Eulàlia Casajuana, la Niakale Konate, l’Oriol Llimargas, la Blanca Rovira, la Patrícia Velasco i l’Alba Vilaseca van obtenir l’A2. Felicitats a tots ells!

En la primera foto podeu veure els alumnes de l’institut que van assistir a l’acte, juntament amb la professora de francès, l’Alba Camprodon. En la segona hi apareixen tots els alumnes de la Catalunya Central que aquest dia van rebre els seus diplomes.