Novetats projecte Educat1x1

Per conèixer les novetats del projecte Educat1x1, cliqueu a Notícia completa.

1 – L’alumnat de 1r i 2n ESO comenceu dimecres vinent. Els primers dies només heu de portar llibreta i estoig.

2 – Utilitzarem els llibres digitals de l’editorial TEIDE. Per a totes les matèries excepte Llengua anglesa, per a la qual s’ha optat per l’editorial Mc Millan.

3 – Les llicències personals de les matèries de TEIDE han costat els 30 € de moneder electrònic que el Departament d’Educació havia de destinar per a cada alumne-a. El centre els ha rebut durant el mes de juliol.

4 – La matèria d’Idioma Anglès funcionarà de manera independent amb un codi d’accés propi. La llicència personal d’accés a l’editorial Mc Millan més el llibre d’exercicis en format paper costaran 21 € per alumne-a a les famílies. Se us cobrarà al llarg de la segona quinzena de setembre pel compte bancari que ens heu lliurat per a les sortides culturals.

5 – En els primers dies de curs els tutors comunicaran a cada alumne-a els codis personals i intransferibles per accedir a les editorials TEIDE i Mc Millan.

6 – El centre ja ha rebut la dotació pressupostària per endegar el programa a 2n ESO. Abans de fer-vos arribar les cartes de pagament (pas previ al lliurament del netbook) hem d’esperar que el Departament ens instal·li les línies telefòniques a cada aula i el programa informàtic corresponent. Posteriorment, l’institut ha d’adequar les aules amb les pissarres electòniques i els projectors.

7 – En relació a 1r d’ESO es va amb més retard. Aquesta setmana s’havia d’autoritzar l’ingrés de les dotacions econòmiques corresponents. En dia i hora d’avui divendres encara no hem rebut l’esmentada partida.

8 – En nom del Consell Escolar, del Claustre de professors, de l’AMPA i de l’equip directiu, us volem agrair molt sincerament la paciència i la comprensió que demostreu i que es requereix en l’endegament d’aquest projecte EduCat 1×1. Per part del centre, com sempre, estem treballant per escurçar els terminis en la mesura de les nostres possibilitats.

Moltes gràcies i fins dimecres.

Atentament,

Ramon Solà i Ferrer