Distribució dels grups i cursos

Distribució dels grups

Demà trobareu les llistes d’alumnat per cursos i grups als suros que hi ha davant de consergeria i també a les aules.

Per evitar aglomeracions, seria millor que anéssiu directament cap a la zona de l’institut que té assignat el vostre curs i allà mireu l’aula exacta que us correspon.

La distribució dels cursos és la següent:

1r d’ESO: al segon pis, les quatre primeres aules.
2n d’ESO: al primer pis, les tres primeres aules.
3r d’ESO: al primer pis, les tres últimes aules.
4t d’ESO: al segon pis, les dues últimes aules. (Els alumnes del projecte Brúixola fareu la presentació del curs a l’aula de Tecno I).
1r BTX: aules de la part vella de l’institut (davant dels laboratoris).
2n BTX: aules prefabricades (al pati, al costat de la pista).

Recordeu també que demà els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO ja podeu començar a retornar a Consergeria les claus de les guixetes i a sol·licitar si en voleu una per aquest curs.

I demà, de material escolar només cal portar:

Les agendes us les donarem nosaltres.

Penseu a posar el

Despertador