Notes i llibres eco

Lliurament de notes i dels ecobooks (llibres reutilitzats)

Recordeu que el dijous 26 de juny, els alumnes d’ESO i 1r BTX heu de recollir les notes de les proves finals ordinàries a les 9:00 del matí a la vostra aula.

Aquest dia també caldrà retornar els ecobooks a l’empresa Iddink. Cal tenir en compte que, si és el vostre cas, us heu de quedar durant l’estiu els llibres de les matèries que tingueu suspeses per tal de preparar les proves finals extraordinàries del setembre.

Per agilitar aquest tràmit cal:
· Repassar els llibres a casa i esborrar totes aquelles anotacions que hagueu pogut fer en llapis, ja que l’empresa revisarà els llibres que els retorneu al moment.
· Portar l’albarà amb el llistat de llibres reutilitzats. L’hauríeu de tenir perquè l’hem repartit a l’institut, però també us el podeu descarregar de la web d’Iddink.
· Portar una bossa per poder posar tots els llibres a dins una vegada el personal d’Iddink els hagi revisat. Teniu un vídeo que explica el procés i d’altres qüestions relacionades en aquest enllaç.

Finalment, un aclariment: Iddink estarà a la biblioteca de l’institut de 10:00 a 14:30h i de 15:30 a 17:30h. En els albarans hi han fet constar un horari diferent per cada curs, però atès que molts de vosaltres us heu de desplaçar des del vostre municipi per recollir les notes a les 9:00 h, es donarà preferència a les persones que no sou d’Artés. Per evitar en la mesura del possible les cues, que de fet seran inevitables, us demanem als alumnes d’Artés que vingueu a entregar els llibres cap al migdia o a la tarda. Moltes gràcies per la vostra comprensió.