Informacions compra de llibres i feines d’estiu

Ja teniu operatiu l’enllaç a les feines d’estiu (pestanya de color gris a la part superior d’aquest web) i a les informacions relacionades amb la compra de llibres i d’altres aspectes importants sobre el curs 14-15 (heu de clicar sobre la imatge que trobareu a la part esquerra).

Només destacar dues qüestions que ja estan incloses en la informació corresponent que, no obstant, volem remarcar també aquí:

· als alumnes de 3r d’ESO que teniu tres o menys matèries suspeses per al setembre se us respectarà la tria d’optatives específiques de 4t d’ESO que vau fer en el seu moment.

· els alumnes que vau ser informats pels vostres tutors/es sobre la necessitat de treballar el curs vinent amb el Quadern per a la diversitat de Ciències Socials NO heu de comprar el llibre Nou Polis d’aquesta matèria.

Com sempre, heu d’estar atents a la pàgina web per estar al dia de les informacions que al llarg de l’estiu anirem publicant per facilitar-vos l’entrada al nou curs escolar. Des de l’àrea TIC del Departament d’Ensenyament ens han comunicat que procediran a actualitzar la versió d’aquest web entre l’1 i l’11 de juliol. Per tant, és possible que no pugueu accedir al nostre web algun dia comprès en aquest espai de temps.