Feines d’estiu

Ja podeu accedir a les feines d’estiu des de la pestanya de color gris de la part superior d’aquesta pàgina web.

Recordeu que les activitats de consolidació són recomanacions que qualsevol alumne pot fer i, per tant, la seva realització és opcional. En canvi, les activitats de recuperació són obligatòries per a tots els alumnes que han de presentar-se a les proves extraordinàries de setembre perquè tenen la matèria suspesa.

Recordeu també que si teniu la matèria global optativa suspesa heu de tornar a presentar el dossier del treball de síntesi al setembre.