Comanda de llibres

Algunes qüestions que heu de tenir en compte:

• Si no he passat de curs i m’he de presentar als exàmens finals extraordinaris de setembre, NO he de fer cap comanda de llibres.
  • Si seré alumne de 3r a la llista de llibres hi surten matèries optatives (cultura clàssica o orientació professional). NO he de fer comanda de cap d’aquestes matèries, ja que no sé quina d’elles m’acabaran assignant el curs vinent.
  • Si seré alumne de 4t d’ESO, he de comprar els llibres de les matèries optatives específiques que vaig demanar, ja que tothom podrà fer la matèria que va triar.
  • Si estic proposat al projecte Brúixola de 4t ESO, NO he de comprar cap llibre. La llista de llibres es farà la segona quinzena de juliol.
  • Si no hi ha llibre d’alguna matèria que sé que cursaré (bàsicament això passa a BTX) és perquè el professor/a m’indicarà a principi de curs si he d’adquirir un dossier a Consergeria o us l’haureu de descarregar del Moodle o similar.