Caminem junts per la Marató

Com ja sabeu, des de l’institut s’ha organitzat una caminada pels voltants d’Artés el dijous, 24 de novembre, per adherir-nos a la Marató de TV3 i recollir fons que serviran per finançar projectes d’investigació per al trasplantament i regeneració d’òrgans i teixits.

Aquesta activitat, en principi pensada per als alumnes i professors del centre, s’ha fet gran i ara s’adreça a qualsevol persona que vulgui participar-hi, pares o mares d’alumnes de l’institut, però també, habitants d’Artés o d’altres pobles veïns que no tinguin cap vinculació amb l’institut.

Els alumnes ja us heu estat inscrivint aquests dies als dinamitzadors del Pla català d’esport a l’escola i si encara no ho heu fet, teniu de temps fins demà dilluns.

Les altres persones que vulguin participar-hi, poden adreçar-se a la Consergeria de l’Institut de 8:00 a 17:00 hores (dilluns, dimarts i dijous) i de 8:00 a 14:30 hores (dimarts i divendres). També es possible formalitzar la inscripció al primer pis de l’Ajuntament d’Artés el dissabte, de 9:00 a 13:00 hores i al bar del Centre Cívic, la tarda del dissabte i tot el diumenge.

Recordeu que la inscripció comporta la realització d’una donació d’import a decidir pel participant. Als alumnes del centre es va proposar que la donació fos d’1 euro, encara que s’accepten imports superiors o inferiors a aquesta quantitat.

El recorregut s’inicia i s’acaba a l’institut i estarà marcat amb una cinta de plàstic blanca amb lletres grises cedida per una empresa de la comarca.

Si voleu més informació, cliqueu als següents enllaços:
· Document informatiu sobre l’activitat (elaborat per l’institut).
· Mapa topogràfic de la caminada.
· Web de TV3 sobre la Marató.