Xerrada-taller de l’ASSIR

El passat mes de maig, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Martí l’Humà ha assitit a una xerrada-taller presencial de la unitat ASSIR (Unitat d’Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva). La xerrada ha tingut una durarda de dues hores per grup. Les llevadores que l’han dut a càrrec han estat: Maria Concepción Burgos del CAP Montblanc i l’Alba Pallissé del CAP d’Alcover i de Valls.
En el taller s’han tractat temes a 3r d’ESO com ara: el plaer i l’afectivitat, la diversitat sexual, els canvis actuals en la llei de l’avortament i els mètodes anticonceptius, així com les infeccions de transmissió sexual i mètodes barrera. A 4t d’ESO, a més s’ha treballat el tema dels abusos sexuals i el sexe amb consentiment en les relacions. Cal dir que l’alumnat ha mostrat molt d’interès.