Xerrada de primers auxilis

La setmana passada i durant aquest mes de març, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Martí l’Humà de Montblanc van assistir a una xerrada de primers auxilis a càrrec dels bombers.

L’alumnat va rebre coneixements sobre els primers auxilis i alhora van aprendre a resoldre possibles accidents que puguin esdevenir-se al seu entorn més proper i quotidià.

Durant la xerrada els bombers van explicar els primers auxilis (Posició Lateral de Seguretat PLS, el tractament de talls i cremades), també van explicar la prevenció i la seguretat (PAS – protegir, avisar i socórrer-, el telèfon d’emergències europeu 112). En cada sessió, els bombers realitzen una pràctica de simulació amb una demostració de com realitzar la reanimació cardiopulmonar.