Visita a la antiga Central Nuclear de Vandellòs I

El divendres , 9 de febrer , els alumnes de 2on Bat Científic visitaren el Centre Tecnològic Mestral , antiga Central Nuclear Vandellòs I on  les mesures de  seguretat  van presidir tota la visita . L’experiència va començar amb una xerrada interactiva de caire científico-tècnic a l’auditorium del centre , on els nostres alumnes tingueren una participació molt activa . La segona fase  va ser l’accès al museu d’exposició on a partir de diferents maquetes  es feia un recorregut paral.lel a la xerrada . En darrer lloc  ens guiaren per les instal.lacions  , en concret per la torre on era   el reactor i pel centre de control .

sdr

Una valoració positiva però amb un cert aire de misteri.