Taller: Sóc diputat/da

Els alumnes de tercer d’ESO han estat Diputats i Diputades al Parlament de Catalunya per un dia. L’objectiu del taller que han dut a terme els alumnes es basa en què els alumnes coneguin de primera mà la funció de representació del Parlament de Catalunya. Es van treballar aspectes com el foment dels valors de la democràcia, la participació, el diàleg i respecte d’acord amb els objectius del currículum d’Educació Secundària. Després de treballar-ho a l’aula els alumnes van interpretar els seus rols al mateix Parlament el passat dia 23 de gener.