Taller d’instruments amb materials reciclats

Els alumnes del projecte STEAM de 1r d’ESO han fet un taller amb l’Arnau Bonet, on han construït una flauta fula i un instrument amb la sonoritat del clarinet.

Amb aquest taller, es pretén motivar els alumnes a crear instruments musicals, en el projecte STEAM, utilitzant materials reutilitzats, allargant, així, la seva vida útil i beneficiant el medi ambient.

L’objectiu final és gravar una petita peça musical, amb els instruments fabricats, en grups. Tot aquest procés es difondrà mitjançant una pàgina web, que crearan ells mateixos.

Aquesta activitat ha estat subvencionada pel projecte PROA.