PROPOSTA EDUCATIVA DE SENSIBILITZACIÓ CAP A LA DIVERSITAT FUNCIONAL

Els alumnes de 2n d’ESO han participat en una proposta educativa que té com a finalitat crear conscienciació i sensibilització als alumnes envers l’esport adaptat. Amb la realització d’aquesta activitat es pretén que els discents coneguin que l’esport adaptat pot ser inclusiu per a tothom, independentment de quina sigui la diversitat funcional.

La iniciativa ha vingut donada per una futura docent, que actualment està cursant el màster de formació de professorat de secundària, i realitza les seves pràctiques a l’Institut INS Martí l’Humà. Aquesta, ha volgut fomentar el treball d’inclusió a l’aula, específicament en l’àmbit d’Educació Física on considera que és un dels terrenys més complicats a l’hora de rebre un alumne que presenti una discapacitat motriu i es desplaci amb cadira de rodes.