Projecte eTwinning amb un institut romanès

L’alumnat de francès de 1r d’ESO ha realitzat un projecte eTwinning amb estudiants de francès d’un institut de Botosani, a Romania. Primer es van presentar i van compartir digitalment aquestes presentacions i aquesta setmana, aprofitant Sant Valentí, han preparat unes targetes i les hem enviat per correu. Ha estat el primer projecte realitzat aquest curs amb la plataforma eTwinning, esperem poder fer-ne més, ja que ha motivat molt l’alumnat poder comunicar-se amb altres estudiants europeus en la llengua que tots estan estudiant, en aquest cas el francès.