Pica lletres TV

El passat dimecres 28 d’abril, sis alumnes de 3r d’ESO vam participar en el concurs del TAC 12, Pica Lletres. Va ser una experiència molt positiva i enriquidora, ja que vam posar en pràctica els nostres coneixements d’ortografia. També ens va semblar molt curiós veure com es grava un programa de televisió. Estàvem molt nervioses, però el presentador i l’equip ens van transmetre tranquil·litat i bones energies.

Tot i no haver guanyat, estem molt contentes d’haver participat i del nostre esforç. Animem als futurs alumnes de 3r d’ESO a concursar l’any vinent.