Participació en el concurs “Problemes a l’esprint”

El dia 13 de desembre uns quants alumnes de 3r i 4t d’ESO van participar al concurs matemàtic “Problemes a l’esprint”. En aquest concurs en línia els participants han de resoldre problemes de dificultat diversa durant dues hores. Els nostres alumnes, agrupats per parelles, van resoldre satisfactòriament la totalitat de les activitats proposades, tot demostrant la seva capacitat de treball en equip. Els alumnes que hi van participar són: Mar Bulló, Jordi Caylà, Rut Cervelló, Elena Guerrero, Raul Martínez, Maria Sánchez, Júlia Sans, Marta Sugrañes, Sheila Tejedera, Pablo Cardeñas, Wassim Charki, Joel Folch, Àlex Margalef, Pau Olivé, Júlia Solé i Núria Torrell. A tots ells els donem l’enhorabona per la bona tasca realitzada!