L’Institut Martí l’Humà es classifica per a la Gran Final Nacional del Pica Lletres

Els alumnes de 3r d’ESO Xavier Olivé i Albert Domingo s’han classificat per a participar a la Gran Final Nacional del concurs de televisió Pica Lletres, que se celebrarà l’11 de juny al Teatre la Passió d’Esparreguera.

Olivé i Domingo han hagut de lletrejar paraules en català en aquest programa de La Xarxa i resoldre jocs lingüístics enginyosos com l’Intrús i el Codi Secret. Per classificar-se han eliminat un total de cinc parelles d’instituts de la zona de Mestral, que abraça tot el Camp de Tarragona. A la gran final de zona s’han enfrontat al Lycée Français International de Reus i a l’Institut Salvador Vila-seca (Reus).

Per poder participar a les semifinals territorials presencials, van haver de superar una primera fase de participació a través de l’app del concurs en què es van classificar els dotze centres amb millor puntuació de la zona. En aquesta els van acompanyar un grup de deu companys de curs.

Així doncs, per segon any consecutiu, l’Institut s’assegura un lloc a la final i es converteix en un dels millors instituts de Catalunya en l’art del lletreig.