GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES!!

L’institut MLH torna a demostrar de nou que la unió fa la solidaritat, que sap mirar cap a tot arreu i que sap contestar quan se’l demana.
817,07€ recollits per al grup de recerca del càncer del desenvolupament, més conegut com a càncer infantil, de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona.
La vostra aportació es destinarà a diferents projectes seleccionats per l’organització de la Xocolatada Solidària, per poder continuar avançant en la investigació del càncer infantil, per curar més i amb menys seqüeles els càncers que avui tenen cura i per crear nous tractaments per aquells que encara no la tenen.
Moltíssimes gràcies al grup d’alumnes voluntaris de 3r d’ESO pel vostre ajut en la recollida de diners, a l’equip d’alumnes i professorat del Cicle d’Elaboració de Productes Alimentaris per la xocolata desfeta tan i tan bona, al forn de pa Cal Panxeta de Sarral… i a tots i totes els que us vau tacar per la solidaritat.
MOLTES GRÀCIES!