Finalista als VIII Jocs Florals de Catalunya

L’alumna Clàudia Moreno, de primer d’ESO, ha quedat finalista als VIII Jocs Florals Escolars d’enguany amb el poema titulat El caprici. «Per ser un poema molt descriptiu, amb gran riquesa de vocabulari… per l’estil literari utilitzat i per la gran sensibilitat que transmet.» van ser les paraules que el jurat atorgava al poema. I amb aquest escrit la Clàudia passa a la final de Catalunya. Altres tres alumnes del nostre centre han participat en aquest concurs: l’Anna Solé (4t d’ESO) amb la narració Cartes al més enllà, el Martí Muñoz (3r d’ESO) amb la poesia El meu cor i la Joana Pérez (1r d’ESO) amb la narració Cartes d’amor.

Moltes felicitats a tots quatre per l’art i la màgia de les vostres paraules!