El CFGS d’Energies Renovables visita Genera

Els estudiants del CFGS d’Energies Renovables de l’Institut Martí l’Humà van tenir la increïble oportunitat de submergir-se en el fascinant món de les energies netes durant la seva visita a la Fira Genera a Madrid. Aquest esdeveniment anual és l’epicentre de la innovació i les últimes tecnologies en l’àmbit de les energies renovables, i el nostre alumnat van ser allí per a absorbir tota la inspiració!

Durant la visita, els nostres estudiants van tenir l’oportunitat d’interactuar amb professionals líders en la indústria de les energies renovables, aprenent de primera mà sobre els avanços més recents. Des d’innovacions en panells solars fins a solucions enginyoses en eficiència energètica, cada racó de la fira els va oferir una visió única del futur sostenible.

A més d’explorar les exposicions, els nostres alumnes també van tenir l’oportunitat d’establir contactes amb empreses destacades en el sector. Aquesta experiència no sols va ampliar els seus coneixements, sinó que també els va proporcionar valuoses connexions per a futures oportunitats professionals en l’emocionant camp de les energies renovables.

#CFGSEnergiesRenovables #EnergiesRenovables #GeneraMadrid #FormacionSostenible #FuturoSostenible