Dia de la Ciència a les Escoles

El passat 7 de novembre es celebrà la xerrada “La química del dia a dia” per als alumnes de 2n de batxillerat B en motiu del dia de la Ciència a les Escoles. La xerrada l’organitza el CRP de la Conca de Barberà i ha estat presentada per la Sra. Marta Calull Blanch, professora Titular d’Universitat del Departament de Química Analítica i Química Orgànica de la Universitat Rovira i Virgili.

En la xerrada s’han mostrat diferents aspectes que mostren la relació de la nostra vida de cada dia amb la química. Des de la química de l’aigua on la ponent ha destacat la importància de conservar i fer un bon ús d’aquest recurs, fins la química que podem trobar tan en els productes de neteja corporal com en els aliments.

La xerrada ha estat ben valorada per l’alumnat.