Cotxe amb hidrogen verd. Taller URV

Aquest dilluns, la URV ha realitzat uns tallers d’activitats experimentals sobre transició energètica i hidrogen verd a 2n d’ESO. Els alumnes han muntat els components d’un cotxe que funciona amb una cel·la d’hidrogen i han pogut comprovar com el cotxe funcionava amb l’aigua com a únic combustible.

L’objectiu del taller és promoure el coneixement científic i tecnològic, estimulant la creativitat i incentivant l’interès per l’àmbit STEM de l’alumnat.

Es preveu que l’ús de hidrogen, produït a partir d’energia renovable i aigua, es generalitzarà, en un futur, com a matèria primera i font de calor en indústries, en usos residencials i com a combustible.

Però, com va preguntar una alumna, si sabem com fer anar un cotxe amb aigua, com és que no ho apliquem a gran escala? …