Celebrem el Dia Mundial de la Poesia

En commemoració del dia mundial de la poesia, l’alumnat de 4t d’ESO ha participat en el projecte “Joves a versos”, impulsat per la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Montblanc. Els versos elaborats en diferents idiomes decoren aquesta setmana l’entrada al centre, i es publicaran en vídeo a les xarxes socials. A més, l’autor del millor vers de cada classe ha estat premiat en l’acte commemoratiu que s’ha celebrat aquest dimarts a la biblioteca Conangla i Fontanilles. Els alumnes premiats han estat Martina Gualda, Helena Español, Lisha Yang i Ibrahim Kharbouch.