Biodiversitat al bosc de Poblet

El passat 10 de maig l’alumnat de 3r ESO va realitzar una sortida al PNIN de Poblet per tal de fer una activitat de camp de nom “L’escanyapolls al bosc de Poblet” que es va realitzar a la casa forestal del Titllar i pels voltants.

Després d’una introducció sobre la importància del bosc de Poblet com a figura protegida, l’alumnat va recollir el contingut d’una sèrie de trampes per a invertebrats, va fer el recompte del animals trobats i els van classificar per tal de determinar la biodiversitat del bosc.