Acte Institucional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

L’alumna Vanesa Roca va representar ahir a l’Institut Martí l’Humà a l’Acte Institucional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust que es va fer al Parlament de Catalunya. Sis centres de tot Catalunya van treballar durant el primer trimestre les víctimes de l’Holocaust. Cadascun d’ells es va centrar en un dels col·lectius que van ser objectiu dels nazis durant l’Holocaust. L’alumnat de 4t A va treballar sobre les persones perseguides per motius polítics i la Vanesa Roca va ser la representant de la classe que va llegir les conclusions del treball fet a l’aula.