l’Institut es vesteix de festa amb motiu de la Castanyada

El passat dia 31 d’octubre, l’Institut es va vestir de festa amb motiu de la Castanyada. Començà la jornada amb un esmorzar pro-viatge fi de curs, organitzat i preparat pels alumnes de 4t d’ESO.

Tot seguit, i durant les tres últimes hores del matí, els alumnes d’ESO van poder gaudir de diferents activitats i tallers, també coordinats pels alumnes de 4t.Taller de Henna, dansa, castells, cinema, jocs a la Play, Kahoot, jocs de taula, concurs de pulsos i rap, campionats de vòlei, bàsquet i futbol….. Destacar també la final de futbol entre alumnes i professors. La victòria va ser pels alumnes.

Tot plegat i, malgrat la pluja d’aquell dia, l’institut va viure una jornada variada i diferent.
Moltes gràcies a l’alumnat de 4t i als seus tutors, Roser, Elisabet, Mireia i Domènec. A per la propera!!