Orientacions tasques alumnat ESO i Batxillerat

Davant la situació d’excepcionalitat que estem vivint, el professorat del centre ha preparat activitats orientatives per aquestes dues setmanes seguint les indicacions del Departament d’Educació. Són orientacions per anar fent a casa i, un cop es reprenguin les classes, el professorat repassarà el contingut. També s’han enviat per cursos.

En aquest sentit, valorant com treballem a l’institut, i la capacitat que tenen els vostres fills i filles de treballar on-line, el Classroom és la nostra eina habitual avui dia i serà el mitjà per el qual es vehicularà la majoria de feina durant aquests dies, l’alumnat podrà anar preguntant tots els dubtes que tingui o anar enviant les diferents tasques per ser revisades.

En el document veureu que hi ha alguns enllaços a PDFs o Drives, els quals només es poden obrir amb el correu corporatiu del centre: mmpol. Creiem que és important i interessant que l’alumnat, en la mesura que sigui possible, continuï tenint unes mateixes pautes de rutina i estudi per tal de no perdre el ritme i que continuï, per tant, formant-se.

A més a més, us hem preparat un seguit de recomanacions per aquests dies: llibres, esport, documentals, etc. Algunes d’aquestes recomanacions han vingut per part de l’alumnat. En breu, us les farem arribar. Esperem que us siguin útils!

Sabem que ara mateix hi ha moltes incerteses en tots els àmbits, però ara toca fer cas i quedar-se a casa.

Ja per acabar us volem enviar el màxim de serenitat i salut possible.

Tasques 1r d’ESO
Tasques 2n d’ESO