La jornada de portes obertes d’ESO ha estat el dia 16 de març passat. Si alguna família resta interessada a saber sobre la nostra organització i el nostre funcionament pedagògic cal que contacti amb nosaltres i concretarem una reunió. Per contactar podeu fer servir el correu electrònic a8035143@xtec.cat o el telèfon 933775657. Cal que us adreceu a Luis Zújar (Director) o a Gemma Fontova (Cap d’Estudis).
Jornades de Portes Obertes per a Cicles Formatius
  • dijous 2 de maig 17:30 h, Cures auxiliars d’infermeria
  • dijous 2 de maig 18:30 h, altres cicles de grau mitjà i PFI
  • dimecres 8 de maig 17:30 h, Salut ambiental, i Anatomia patològica i citodiagnòstic
  • dimecres 8 de maig 18:30 h, Laboratori clínic i biomèdic. Cicles de grau superior d’electricitat i Fusta

SORTIDA AL Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF).

Espai de recerca Can Balasc.

El divendres 15 de març els alumnes de la matèria optativa de biologia i geologia de 4rt d’ESO vam visitar el espai de recerca Can Balasc a Collserola amb el CREAF (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals).  Vam veure com treballen i quines metodologies utilitzen per tal d’estudiar com afecta el canvi climàtic als boscos mediterranis i preveure quines conseqüències tindrà.

TALLER/SORTIDA ANELLAMENT CIENTÍFIC

Dilluns  11 de març els alumnes de la matèria optativa de 2on d’ESO de Petites Investigacions i els de 4rt de Ciències aplicades a l’activitat professional, vam participar en un taller d’anellament científic al riu Llobregat.

Ens van explicar en què consisteix aquesta metodologia d’estudi de l’avifauna, vam veure i experimentar com es treballa i vam conèixer quines aus habiten al riu Llobregat.