VI Concurs cristal·lització a l’escola

El passat 19 de maig un grup d’alumnes de 3r d’ESO i de 4t d’ESO del nostre centre, els quals havien assistit voluntàriament a les tardes a l’elaboració de cristalls al laboratori, van assistir a la fase final del VIè concurs de cristal·lització a l’escola organitzat per les Universitats de Barcelona.

La fase final es va celebrar al Cosmocaixa amb l’assistència d’uns 50 instituts de tot Catalunya, amb un nombre total aproximat  de 1500 alumnes. Els nostres alumnes van poder gaudir del museu de ciència i de  l’intercanvi d’experiències amb molts altres alumnes assistents.

D’entre els premis atorgats destaquem els lliurats als Instituts lleidatans Gil i Gaya i Guindàvols, companys als quals volem felicitar.

CIMG8065 CIMG8055 CIMG8054 CIMG8036