Vè concurs de cristal·lització a l’escola

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat divendres 6 de maig, 11 alumnes de 4t A i 3r E varen assistir al Cosmocaixa de Barcelona a la fase final del 5è concurs de cristal·lització a l’escola. Amb més de 60 centres participants i quasi bé 700 alumnes i professors de tot Catalunya, l’esdeveniment es consolida d’entre les activitats científiques anuals als instituts.

Finalment els treballs presentats pel nostre alumnat no va rebre cap premi de jurat, però si que els va quedar un bon sabor de boca amb el viatge, l’experiència, la visita al museu, i la posada en comú d’opinions amb altres estudiants de tot arreu.