Un Sant Jordi molt poètic

Enguany el protagonista principal de la celebració de Sant Jordi ha estat la poesia. Dins dels diferents actes, vam commemorar el centenari del naixement del poeta  valencià Vicent Andrés Estellés; l’acte va consistir, primer de tot, en una actuació de la coral del centre interpretant una cançó amb lletra del citat poeta i en una lectura de poemes per part dels alumnes de 4t A a tots els grups de 2n d’ESO. Altres actes van ser els tallers de sardanes per a 1r d’ESO, el de bastoners per a 2n i el de castellers per a 3r. També vam organitzar una mercadet solidari de venda de llibres i roses de paper (les van fer els alumnes de 1r d’ESO a ViP) amb què vam recaptar gairebé 200 euros que aniran destinats a la lluita contra el càncer infantil. Des de ViP també vam fer dos concursos, un de punt de llibres a 3r (el guanyador va ser Goran Soriano) i un altre de creació del cartell a l’optativa de 4t (el guanyador va ser Samy El Khalloufy). També vam celebrar el Dia Mundial del llibre amb una lectura de poesies en castellà amb alumnes de 4t B i D als grups de 3 d’ESO i la commemoració del 80è aniversari de l’escriptura d”Animal farm ” de George Orwell; 4t C va llegir una versió adaptada i en anglès als alumnes de 1r. Tots els homenatges literaris van estar amenitzats amb un concurs a partir d’un Kahoot en què el públic havia de respondre unes preguntes relacionades amb el que acabaven d’escoltar dels alumnes dels diferents 4t.