L’Equip d’Escacs, al IV Torneig d’Escacs Interinstituts Terres de Lleida

L’equip d’Escacs del Maria Rúbies, el dimecres 24 d’abril, va participar en el IV Torneig d”Escacs Interinstituts Terres de Lleida, que va tenir lloc al Pavelló Manel Bosch de Torrefarrera. Un total de 8 instituts i més de 150 alumnes, entre 1r i 4t d’ESO, van jugar un total de vuit partides de setze minuts al llarg del matí.L’objectiu d’aquest torneig és fomentar l’esperit esportiu en un dels esports menys populars, els escacs, així com el respecte i aprendre tant a guanyar com a perdre.
L’alumnat del nostre centre va realitzar una molt bona participació; en aquest sentit, cal destacar Miquel Vicente (5a posició), Carlos Ramírez (15a posició), Gerard Curcó (24a posició) i Oriol Cases (25a posició). Enhorabona a tot l’equip!