Sortida interdisciplinària i solidària

Dijous i divendres d’aquesta setmana passada, els alumnes de 3r ESO van realitzar una ruta en bicicleta per conèixer diferents entorns del riu Segre. El recorregut els va portar fins als aiguamolls de Rufea on els alumnes van treballar la identificació d’espècies vegetals. Van seguir pels Patamolls de Montoliu i el Xoperal del Tòfol passant pel canal de Seròs i el canal d’Urgell.

La ruta va sumar quilòmetres per la iniciativa solidària #sumaKmambelpau# que aquests dies està impulsant el Departament d’Educació física i de la qual ja us n’hem parlat recentment. No cal dir que us animem a participar-hi!

.