Recuperem l’acte de cloenda de l’Agenda 21

Dimecres 1 de juny, 6 alumnes de l’institut van participar en l’acte de cloenda de l’agenda 21 al Parc de la Mitjana de Lleida. En aquesta fira d’intercanvi d’experiències amb altres centres de Lleida, els nostres alumnes van presentar els següents projectes:

• El Marc Combes de 1r C, l’Àuria Herrera i l’Albert Roure de 1r B, han explicat el “Projecte Boc’n’roll”. Aquest va començar amb una 1a quantificació dels embolcalls dels esmorzars i va seguir amb la confecció del boc’n’roll que va comptar amb la valuosa col·laboració de cosidores de la Bordeta. En la 2a quantificació l’alumini s’ha reduït un 25%, al mateix temps que han augmentat els embolcalls reutilitzables. Ells ho van saber explicar molt bé!
  • La Sokaina Al Hamdaoui de 1r A ens ha explicat que a l’inici de curs els alumnes de 1rA van fer el seguiment de les caixes nius penjades als arbres del pati el curs passat. De les 7 caixes penjades, 6 havien estat ocupades per pardals. Després ens van explicar el procés de construcció de noves caixes niu i hem intercanviat idees amb altres centres que també n’havien construït.
  • Per acabar la Vega Blasco i l’Ainhoa Fernàndez de 4tC, van detallar com l’alumnat de 4t en la matèria de Servei comunitari, van gestionar la visita de la deixalleria mòbil els dos darrers cursos. També es van explicar molt bé, i la proposta ha estat ben valorada per la resta de centres participants.

Esperem seguir tirant endavant aquests projectes el curs vinent. APOSTEM PEL MEDI AMBIENT!!!