Projecte “Com-tu”

Durant  aquesta setmana hem realitzat la última sessió del Projecte COM-TU.

Aquesta vegada han sigut els companys de tercer els que han preparat una activitat als de primer. Aquesta ha consistit en realitzar una gimcana on l´alumnat de primer havia de trobar un tresor seguint les pistes que havien d´anar trobant pel centre.

Durant aquesta sessió els de primer havien de trobar el tresor i  tenien al seu tutor de tercer que els ha fet  de guia per tal de poder ser els primers en aconseguir-ho.

Al finalitzar l´activitat es va fer entrega d´un diploma com agraïment  per la seva participació en el projecte COM-TU a l´alumnat tutoritzat de primer i als companys que han fet de tutors de tercer.