Premis Kom Kal 2016

El programa KomKal es va engegar al Maria Rúbies el curs 11-12 com a premi amb l’objectiu d’incentivar les bones pràctiques de l’alumnat del centre en diferents àmbits. L’objectiu del Kom Kal es premiar aquell alumnat que creu en la formació i l’esforç per aconseguir reptes de futur i que respecta la convivència de la comunitat educativa. El diferents àmbits o aspectes escolars que es volen destacar en els premis Kom Kal són els següents:
En primer lloc el premi Kom Kal premia aquells alumnes del centre que han demostrat la superació d’una situació d’adversitat de tipus personal o educativa significativa i que s’esforcen amb tenacitat per aconseguir els seus reptes.
En segon lloc el premi Kom Kal vol premiar aquells alumnes que han destacat en la excel·lència i en el seu rendiment acadèmic al centre o que han tingut una millora significativa en els seus resultats.
En tercer lloc el premi Kom Kal vol fomentar la implicació de l’alumnat solidari amb la vida del centre, capaç de treballar en equip, que participa dels diferents programes de voluntariat del centre o també aquells alumnes que, tot i no participar dels programes de voluntariat, posen a disposició del centre part del seu temps per col·laborar amb tasques del centre, bé sigui des de la participació en activitats en horari extraescolar com l’assistència i el debat a les sessions del Consell Escolar.
Es per això que el premi Kom Kal passa a tenir els tres Kom Kals d’or, que s’anomenen segons l’aspecte a destacar:
– El Kom Kal d’or a la superació personal. El guanyador del curs 15-16 ha estat Mamadou Ndong, de 2n d’ESO.
– El Kom Kal d’or als resultats acadèmics. La guanyadora del curs 15-16 ha estat la María Fuciños, de 4t d’ESO.
– El Kom Kal d’or a la participació al centre. La guanyadora del curs 15-16 ha sigut la Júlia Guirado, de 3r d’ESO.