Jornada de portes obertes

El dissabte 9 de març es va fer la jornada de portes obertes de l’ESO per a les famílies. Després de l’acollida, els assistents van anar al pavelló poliesportiu on es va presentar els membres de l’equip directiu, els quals van explicar els continguts principals del nou projecte educatiu de centre “Hello World”. Després de l’exposició, els familiars van poder realitzar una visita per les principals zones i instal·lacions de l’institut en petits grups. En aquesta ruta les famílies van poder observar una mostra de diverses activitats que es duen a terme al centre per part d’alumnat de diferents nivells i professorat de tots els departaments.
La valoració de la jornada va ser molt positiva per part dels assistents, la qual cosa ens anima a mantenir i continuar millorant aquest nou format de portes obertes per als propers cursos, amb la finalitat de poder transmetre a tota la comunitat educativa la bona feina realitzada i el moment de canvi i il·lusió en què ens trobem.

A continuació es pot veure el vídeo que es va projectar durant la jornada, amb les millors imatges de les visites de les escoles del barri els dies 7 i 8.